Rosii murate, gata in 3 zile

Am vazut aceasta reteta pe internet, la aceasta adresa:

Roșii murate în 3 zile – o rețetă ingenioasă și rapidă, care merită încercată!

Mi-am propus sa o incerc acum, cat este sezonul rosiilor si al legumelor proaspete.

Va spun doar, in completarea retetei prezentate pe site, ca la 3 kg de rosii trebuie 2 l de apa si ca gustul de telina este foarte puternic. Pentru cei care nu sunt fani telina recomand sa folositi mai putina.

Eu am pus cate o jumatate de catel de usturoi in fiecare rosie.

Leave a Reply

