Tort 3 mousse de ciocolata

Este cunoscut si ca Tort 3 ciocolate sau Tort 3 spume de ciocolata. Oricum l-am numi…este buuun!! Sa fie frisca, sa fie ciocolate de toate felurile si sa mai fie si jeleu de fructe. Un deliciu! O delicatete! Am facut acest tort pentru ziua fetitei mele, cand a implinit 3 anisori. Este un tort usor si foarte apreciat de copii ( si nu numai).
Atunci cand aleg sa fac acest tort blatul il cumpar. Imi place cel din comert pentru ca este foarte fin si foarte subtire. Am incercat si cu blat de piscoturi si m-am incantat combinatia. Data viitoare planuiesc un lat de biscuti ( ca cel pentru cheesecake)

Ingrediente pentru mousse:

 

Mousse de ciocolată albă: 125 mililitri frişcă lichidă , 250 grame ciocolată albă , 300 grame frişcă bătută , 1 plic gelatină

Mousse de ciocolata cu lapte: 125 ml frisca lichida, 160 g ciocolata cu lapte, 100 frisca batuta, 1 plic de gelatina

Mousse de ciocolata amaruie: 125 ml frisca lichida, 200 g ciocolata amaruie, 110 frisca batuta, 1 plic de gelatina

Preparăm “Mousse de ciocolată albă”. Gelatina se pune la înmuiat în apă rece, atât cât să o acopere (100 ml), timp de 10 minute. Apoi se dizolvă la bain-marie. Atenţie să nu fiarbă! La bain-marie se pun 125 ml frişcă, se adaugă ciocolata albă ruptă în bucăţi şi se amestecă bine. Se lasă la răcit, iar când este călduţă se adaugă gelatina, se amestecă bine şi se pune şi frişca bătută. Se omogenizează. Se da la rece pentru o ora sau doua.

Se procedeaza in acelasi fel pentru fiecare mousse. Dupa fiecare mousse se introduce tortul la frigider pentru a se intari musse-ul.

Eu am contruit tortul in acest fel: blat+ mousse alb+ jeleu+blat+ mousse de ciocolata cu lapte+jeleu+mousse amarui

20151103_121026 20151103_200644 20151103_200648 20151103_200654

 

Leave a Reply

