Chec Aperitiv

Ma intreaba sotul, pe vremea cand am facut prima data asemenea checuri: “Ce este asta?”. Si ma gandesc: “Daca ii spun ca este chec nu il mai mananca. Daca ii spun ca este aperitiv, imi trebuie un platou mare si asezat in mijlocul mesei. Daca ii spun ca este omleta suna prea banal si atunci am muncit degeaba. Dar ce ii spun ca este??” Si zic:

“Mananca, este ceva foarte bun si sanatos si nu o sa te mai opresti din mancat!” Si asa a si fost. De fiecare data cand am facut tavile s-au golit, farfuriile s-au golit. Asa ca va recomand cu incredere ceva bun si sanatos.

Regula este simpla: pentru 4 oua aveti nevoie de 100 grame de faina si 3-4 linguri de ulei. In rest intreaga compozitie eu o fac dupa gust: masline verzi (umplute cu ardei), masline negre, cascaval ras, verdeata, alte legume si arome dupa gust.

Preparare. Am folosit ardei capia si ceapa. Daca aveti prin casa muraturi, puteti sa va folositi si de muraturi. Am calitputin ardeiul cu ceapa. Am strecurat bine si am pus intr-un castron. Am adaugat cascavalul dat pe razatoarea mare, apoi kaiserul tocat marunt, maslinele tocate marunt, verdeata, condimente. Separat am batut ouale cu uleiul si apoi am incorporat faina. Peste aceasta compozitie de oua am adaugat toate celelalte ingrediente. In multe retete veti gasi si praful de copt. Eu evit sa il folosesc la preparatele zilnice, care se consuma pe moment.

Am tapetat cu putin ulei si hartie de copt doua tavi mai mari ( de cozonaci- insa am facut checurile din 16 oua). Se lasa la cuptorul preincalzit cam 30-40 minute.

Un deliciu 😉20150908_170111 20150908_170422 20150908_170428

Leave a Reply

