Cronica unei diete de 90 de zile Part 4

Ziua 1 – 14 aprilie – 85 kg – Hai sa o incepem si pe asta! Inca o dieta cu nume pompos, cu X zile si multe calcule matematice. Ma incurc, nu ma incurc, incercarea moarte n-are si daca tot are o zi in care se poate manca tort, inghetata, ciocolata…de ce sa nu o tin?? Off…si asa este dupa Paste si trebuie macar sa elimmzm.mqmvnnhhin bucatele de sarbatori …

Ziua 13 – 26 prilie – refuz sa ma cantaresc – Nu ma descurc cu dieta asta. Cu toate meniurile astea bune eu parca mor de foame si parca nu as mai tine-o L…Hmm dar daca tot m-am apucat hai macar sa fac o luna…mai am putin pana la o luna si vad dupa prima luna cat am slabit si cat am murit de foame. Parca seara dupa ora 8 imi vine sa urlu de foame. Deh, daca am avut proaste obiceiuri inainte si tot timpul trebuia sa mai mananc ceva sa mai rotai ceva inainte de culcare…trist…acum stau si ma uit la altii cum mananca.

Ziua 28 – inainte de prima zi de APA – 75 kg – Wow! Vai de capul meu!! Ce mai bucurie si ce mai fericire. Unde s-au dus aceste kilograme?? Incepusem eu sa observ ca hainele mai cad de pe mine, ca strang cureaua la blugi, ca pantofii imi scapa din picioare…ca lumea incepuse sa imi spuna ca slabesc, dar parca nu credeam ca se duc asa…Deci se poate!! Sunt foarte fericita in acest moment si sunt mandra ca m-am ambitionat si nu m-am oprit in primele saptamani. Acum cand ma uit la altii cum mananca mi se pare ca se indoapa. Ca nu mananca ce trebuie si ca de fapt nu se hranesc si mananca doar ca sa mestece ceva. Ma duce mai departe in telul meu admiratia sotului si incurajarile familiei si privirile admirative ale colegelor. In sinea mea ma simt implinita insa ma gandesc ca acum mai mult ca nicioadata nu trebuie sa renunt.

Pe nimeni nu intereseaza mai mult starea ta de sanatate decat pe tine. Si ce daca altii mananca prajituri la 12 noaptea, lasa-i pe ei sa se imbolnaveasca! Si ce daca altii mananca o pizza intreaga si tu doar 2 felii?? Lasa-i pe altii sa-si mareasca stomacul cu un preparat inutil pentru sanatate! Si ce daca altii bea 1-2 litri de Cola?? Lasa-i pe altii sa-si toarne in stomac chimicale!

 

11402940_852797301462792_2241095109918034317_n 11257066_10153269131990873_3207326919531810565_nZiua 49 – 1 iunie – aproximativ 72 kg ( nu am notat) – O zi importanta! Un adevarat test pentru mine si pentru dieta Rina. Este ziua de vitamine si noi mergem cu familia la o mare petrecere, la restaurant. Ce fac? Ce fac? Ce fac? Imi vine sa dau toata munca pe apa sambetei si sa mananc din toate preparatele, sa degust tot ce este la Candy Bar si sa astept tortul de la miezul noptii. Vai cat de mult as vrea…cat de mult as vrea sa nu renunt! Munca mea este, in definitiv, pentru sanatatea mea si atunci care mai este scopul acestei diete daca la primul obstacol eu renunt la intreaga cursa?? Gasesc in meniu cam tot ce imi trebuie pentru ziua de vitamine: rosii, salata, castraveti, masline, varza, apa plata. Totul este foarte bine! Si da, cu rusine recunosc, ca am trisat putin. Nu m-am putut abtine sa nu gust o brioasa si prajiturica de la candy bar. Dar totul a fost doar ca sa gust. Nu am mancat fara limita si am invatat ce este autocontrolul. Si poate ma intrebati ce s-a intamplat cu tortul? Ei bine, am putut gust o lingurita de tort a doua zi iar restul feliei am donat-o altor membrii ai familiei. Mie mi-a ajuns. M-am putut bucura de petrecere pentru scopul pentru care a fost initiata si nu pentru mancarea servita!

Ziua 58 – a doua zi de APA – Vai! Nu credeam ca ajung pana aici! Si cum este sa bei toata ziua numai apa? Dezastru! Nu va mint, caci nu este usor. Zilele de apa m-au cam terorizat dar ambitia a fost si este mare! Sper sa se ambitioneze si altele dupa mine! Te cam prinde din urma foamea si spre seara organismul cere ceva de mancare. Dar este deja a doua zi de APA si daca pe prima am trecut-o fara probleme, cea de a doua este floare la ureche.

Ziua 71 – 69 kg – Este al doilea prefix la cantar pe care il schimb in 71 de zile. Spune-ti voi daca nu este minunat??!! Asa ma si simt. Cand vezi asemenea rezultate nimic nu mai pare greu. Diate nu mai este o dieta ci este deja un stil de viata, un regim sanatos care ma duce pe un drum mai bun. Se schimba garderoba muult vizibil.

Am trecut de la masuri precum XL sau 44-46 la M sau 38-40. Adica acum mai sper ca cele mai frumoase haine din magazine sa mi se potriveasca si mie. Nu mai poftesc. Si daca mi se intampla totusi sa poftesc la ceva fie gust doar o bucatica, fie ma abtin si astept ziua cand este recomandat acel produs si atunci il voi putea consuma linistita si fara remuscari.

Finish Line- Ziua 90 – 67 kg – Eu nu am crezut ca trec de primele doua saptamani si uite-ma ajunsa la 90 de zile. Nici eu macar nu as fi pariat pe mine insa dieta asta parca te trage ea spre final, parca prin aceasta ciclicitate in alimentatie te ambitioneaza si-ti spui „Inca o tura”, „”Si inca o tura”, „Pana la urmatoarea zi de apa”. Nu am crezut si nimeni din jurul meu de a crezut ca voi ajunge aici. Se poate.

Si parca, o data cu disparitia kilogramelor, se naste o noua persoana. Mai vesela, mai optimista, mai atenta in privinta mancarii, mai critica la adresa altora care „se indoapa”. Se schimba stilul vestimentar pentru ca indraznesc sa port alte culori mai vii, fuste mai scurte sau maieute mulate. Ma simt mai tanara si mai fericita. Si chiar daca suna a cliseu, starea de bine vine din interior.

Urmeaza o alta etapa – cea de mentinere – inca 90 de zile. Ce ziceti? Faceti pariu cu mine ca nu pot sa mai tin inca 90 de zile? 😉

P.S. – Cand cineva, care nu ma vazuse de dinainte de dieta, m-a intrebat „ La ce ai renuntat?” am stat si m-am gandit. Si de fapt am constatat ca nu am renuntat la nimic si doar ca totul se mananca programat, nu se combina categoriile de alimente. In concluzie nu am renuntat la anumite preparate alimentare ci doar le-am combinat cu atentie.

Si mai vin cu o remarca facuta de mami, care ii spunea altcuiva despre aceasta dieta: „Daca ai vede-o pe Mihaela ce si cum mananca nici nu ai crede ca este la dieta!”.

2 thoughts on “Cronica unei diete de 90 de zile Part 4

  1. Foarte frumos. Dar dieta nu ai putea sa o scrii pe undeva>? Sau poate ai scris-o si nu vad eu…e interesanta..si poate ne pui si niste meniuri…

    Like

Leave a Reply

