Cronica unei diete de 90 de zile Part 2

Sa va spun povestea mea cu Cola…

A fost o data ca niciodata o bautoare de Cola. Cand am decis prima data sa ma las de aceasta bautura care duce la genocid m-am gandit la viitorul fetitei mele. Ce mama sunt eu daca vreau sa ma imbolnavesc si sa stau prin spitale, sa iau medicamente si sa mor si sa las un copil orfan?? Ce mama sunt eu daca aduc bauturi periculoase in casa si le consum in fata copilului meu (pe atunci in varsta de 1 an) ?? Ce mama sunt eu daca inainte sa il educ pe copil nu ma educ pe mine?? Si atunci , intr-o zi de Sf.Ion a anului 2014 am zis STOP. Vroiam sa vad cat rezist si cum ma conving pe mine ca fac un lucru bun. A mers o luna, doua, trei si de fiecare data cand aveam pofta ma gandeam la telul meu, la fetita mea. In iunie, dupa cinci luni merg la o petrecere si de sete beau prima gura de cola. Am mers la baie si am scuipat-o in secunda doi. Nu mi-a mai placut si nu m-am acomodat cu gustul. Si atunci am inteles ca viata continua si fara cola si fara orice suc. Si suntem in iunie 2015 si este un an si jumatate de cand nu mai beau sucuri de niciun fel

Si mai aud critici din partea invidiosilor care nu pot sa zica un ” Bravo!” cum ca vreau sa traiesc o suta de ani sau ca tot o sa ma imbolnavesc de ceva sau ca nu pot sa lucreze sau sa reziste la serviciu fara cola sau ca nu pot sta la masa fara sucuri. Ba da! Se poate! Cand iti doresti sanatate, se poate orice. Si nu, nu tind sa ajung la 100 de ani pentru ca batranetea sigur aduce haine grele, dar viata asta scurta vreau sa o traiesc bine. Nu ma rasfat cu sucuri caci rasfatul meu este sa-mi stiu copilul bine.

Numai cine doreste aude si pune la suflet aceste cuvinte. Nu incerc sa conving pe nimeni pentru ca fiecare face ce vrea, mananca ce vrea si isi creste copii cum doreste. Dar am expus povestea ca sa vedem ca se poate si fara. Premiul final este sanatatea noastra.

Leave a Reply

