Compot de cirese

Am descoperit cel mai mult ciresele in perioada de sarcina. Am mancat atunci fara limite si fara frica. Erau printre putinele fructe pe care le toleram si atunci, in plin sezon de cirese, am profitat de ele la maximum. Au trecut 2 ani de atunci si inca au ramas dragostea mea, dar acum le iubesc si mai mult pentru ca si fetita mea le mananca fara limite. Fura si de pe tarabe cate o cireasa si mananca si acasa, aproape dupa fiecare masa si…si…am fost nevoita sa invat sa fac diverse preparate cu cirese. Pentru acest week-end am pregatit un pandispan cu cirese ( reteta aici) si compot de cirese.

Pentru compot am folosit aproximativ 1,5 kg de cirese de la care am scos samburii. Le-am asezat in borcane mici si am adaugat 3 linguri de zahar in fiecare borcan. Am umplut cu apa si le-am pus la fiert. Din momentul primului clocot puteti sa fierbeti inca 15-30 minute sau chiar 1 ora, in functie de cat de lunga va fi perioada de depozitare din camara.

11108948_377573572453584_1166660000318832291_n 11406786_377573619120246_2351186292855251299_n

One thought on “Compot de cirese

  1. Pingback: Pandispan cu cirese | Cartea despre starea de azi

Leave a Reply

