Briose aperitiv

Se stie ca cei mici prefera mancare care arata bine…nu care are gust bun…

O sa pun aici mereu cateva preparate incercate de mine pentru fetita mea…toate pregatite la cuptor cu ajutorul tavii de brioase 😉

Am inceput la diversificare cu omleta la cuptor. Dupa ce am facut-o in tavi de ceramica sau yena, am trecut la tava de brioase si nu numai ca este sanatoasa la cuptor dar arata foarte bine.  Folosesc in mod frecvent la omleta ardei rosu, ceapa, ciuperci si branzica sau cascaval. Uitati ce a iesit: 20140711_154655

20140711_154702

Tot cu tava de brioase am facut chiftele din cartof.

Cartoful crud l-am dat pe razatoare. Am dat si ceapa tot pe razatoarea mica. Am adaugat branzica, oua, condimente, faina sau pesmet. La un ou se pune o lingura de faina sau de pesmet. Se tin la cuptor aproximativ 30-45 de minute pana se rumenesc deasupra. O sa iasa o culoare galbena aurie…deosebita.

 

20150206_173341

20150206_173443

20150206_173509

Leave a Reply

