Amintiri dintr-o viata

AMINTIRI DINTR-O VIAŢĂ

 

Pe drumul ăsta eu am mers

La capăt am ajuns.

Eu drumul acesta mi-am ales

Şi-acum mi s-a sfârşit.

 

Un drum pavat cu multe flori

Frumos mirositoare,

Un drum ce-ncepe mititel

Şi se termină mare.

 

Un drum pavat cu mărăcini,

Cu frunze-înţepătoare,

Un drum cu multe-multe temeri

Trecut în grabă mare.

 

Un drum cu multe suişuri

Foarte-obositoare,

Un drum trecut cu adânci-oftaturi,

Dureri îngrozitoare.

 

Un drum întins şi lin,

Cu pantele domoale.

Deasupra-mi albastrul senin

Şi păsări cântătoare.

 

Pe toate eu le-am cunoscut

Ieşind la drumul mare

Şi-acum sunt în necunoscut,

Alt drum în continuare.

 

Leave a Reply

