Friganelele copilariei!

Acum, ca sunt acasa cu fetita mea, parca retraiesc copilaria. Si nu ma refer numai la jocuri, papusi, plimbari in parc sau desene animate, ci si la mancarea copilariei. Incerc in fiecare zi, sau daca sunt in pana de idei, macar o data pe saptamana, sa creez ceva nou si ceva vechi, ceva bun si ceva sanatos.

Ei bine, zilele trecute mi-a venit ideea! Friganele! Cina nu a mancat macar o data renumitele friganele?! Nu or fi ele asa de sanatoase precum o frunza de salata, dar putin ou, putin lapte, o paine integrala si…iata desertul sau gustarica dintre mese pentru mici poznasi.

Mamici, bucurati-va gatindu-le si savurati gustul copilariei. Dintr-o singura felie, mi-am adus aminte de gradinita, de toti copiii de pe strada mea, de animalele din curte cu care ma jucam si carora, probabil, le dadeam sa guste din friganele facute de bunica mea…pentru mine.

A venit vremea sa le fac si eu pentru fetita mea.

IMG_0240 IMG_0241 IMG_0242Paine/Lapte/Ou. Paine se trece prin lapte, apoi prin ou si se prajeste putin, pana se rumeneste oul. Am incercat sa nu prajesc mult pentru ca prajeala nu este buna! si am pus putin ulei in tigaie, Am prajit fiecare felie separat, incercand pe cat posibil sa fac o gustare sanatoasa, sa nu folosesc uleiul deja prajit. Indicata este o tigaie de ceramica.

 

Leave a Reply

