Stii ca esti mama atunci cand… ( continuarea mea)

Da, da , da si iar da.

Am citit fiecare punct si am dat din cap afirmativ la fiecare rand. Da! Exact asa se intampla si exact asa stii ca esti MAMA! Este o idee nebuneasca, si geniala si fireasca si dumnezeiasca sa faci un copil, devine o dovada de iubire pentru sot, un monument de iubire pentru copil si creste si stropul de iubire fata de persoana ta…chiar daca uneori vin remuscari precum “nu sunt o mama buna” sau ” oare am gresit cu ceva in alaptare/ la mancare/ la vitamine/ la jucarii” sau ” oare am imbracat-o bine? prea subtire? prea gros?”

Ei bine Da! Este frumos sa incepi sa devi mama si nu as schimba nimic.

Poate pentru cei care nu sunt inca parinti lista pare lunga si plictisitoare si au abandonat cititul ei dupa primele randuri, dar o sa revina asupra ei atunci cand va fi cazul si o sa rada in hohote, o sa zambeasca in coltul gurii, o sa dea din cap afirmativ si, la final, o sa fie de acord cu ea si chiar o sa adauge propriile intamplari.

Hmm? Mai mult de 6 ore de somn inseamna deja all-inclusive. Noaptea incepe mai exact la ora 1 si se termina la 6 sau 7 in zori, adica atunci te ridici din pat dupa ce te-ai mai trezit de vreo 2-3 ori in timpul noptii ca sa verifici daca nu este prea cald sau prea frig sau daca bebe doarme bine.

Desene animate? Spun pe de rost numele personajelor din desene animate, numerele pe care se afla canalele cu desene, stiu cantecele aferente fiecarui desen si orele la care incepe anumite desene. Mai am putin si invat sa le si desenez si prin casa trebuie sa vorbesc sau macar sa am urechi ca ale lui Mickey Mouse. Ha ha. ” Bun gasit tuturor!”. Si ador sa fac asta atat timp cat o face pe fetita mea sa rada si sa fie fericita!

Geanta mea de umar este de dimensiuni mici, dar este fara fund: convietuiesc in ea servetele umede si uscate, un pampers, cana cu apa, biscuiti, sticks, portofel, caciula de rezerva, o bluzica pentru bebe, pieptenul ei, suzeta, iaurturi, lingurite, punga cu pufuleti, cheile…si niste guma si o napolitana pentru mami šŸ˜‰

Ma incrunt cand nu gasesc anumite jucarii dar le-am cam invatat locurile pe unde sunt ascunse si sunt super fericita cand le gasesc si toate jucariile sunt la locul lor, gata sa fie pierdute din nou. Fetita ma trage de mana si imi arata pe unde le-a aruncat si sunt in afara ariei ei de atingere. Super-mami le rezolva pe toate.

Cat despre cumparaturi de una singura: intr-adevar am scapat dintr-o inchisoare. Am uitat de mine printre rafturi, fara sa cumpar mare lucru si ma sinteam cum probabil se simtea printesa Sissi in imensitatea palatului Schonbrunn: biineee!

Manichiura? Ce-i aia?

Si numai pentru faptul ca stau acum la calculator sa scriu aceste randuri in timp ce princhidica mea doarme si ma bucur de cateva minute de relaxare, ma face sa ma simt vinovata. Si da! Mi se pare ca stau degeaba cand as putea sa sterg prin bucatarie sau sa periez covorul din sufragerie. Dar oricum, in timp ce scriu ma gandesc ce voi gati maine, ce mai trebuie sa cumpar pentru fetita sau pentru casa, ce a mai facut sotul la serviciu, daca mai am ceva de spalat sau de calcat…

Haine mai multe decat mine? Pai normal! Atat timp cat o sa imi permit o sa o rasfat si o sa ii cumpar toate hainele care imi plac si de care are nevoie.

Si de cand sunt mamica am descoperit ca bucataria este ca si atelierul unui sculptor sau pictor. Adica de aici ies numai creatii! Asa cum numai o mama poate sa le faca.

Ma bucur ca am ajuns sa am ceva experienta in aceasta activitatea: de mama. Numai ca am devenit mama si parinte m-a facut sa pot sa comentez asupra inspiratiei altora care au creat randurile precedentei postari

Ca tot a fost Ziua Internationala a Fericirii, sunt fericita ca sunt mamica! Haideti sa fim fericite impreuna!

 

Leave a Reply

