Curcanul si ceapa

In week-end am vrut sa ma sarbatoresc. Asa ca am decis sa stau cat mai putin in bucatarie si sa ma bucur de shopping, sa cumpar cadou nepotelei mele si cate ceva pentru fetita mea si pentru noi. Dar ce putem sa mancam rapid, usor de facut si foarte gustos?

Piept de curcan la cuptor, pe pat de ceapa, cu patura de ceapa.

Nu dau gramaje pentru ca fiecare poate sa faca dupa gust si dupa posibilitati. Am condimentat bine curcanul cu busuioc, oregano, vegeta, piper, boia ( se poate pune si mustar pentru fragezire) si l-am lasat la frigider cat am fost la cumparaturi. Apoi am pus ceapa taiata rondele pe fundul unei tavi de yenna. Am pus pieptul de curcan taiat file si am acoperit iar cu ceapa. Am stropit cu putin ulei si am pus o cana de apa. Am dat la cuptor pentru ~ 30 minute ( timpul difera in functie de cantitatea de carne, de varsta curcanului).

A fost delicios! IMG_0101

Leave a Reply

